Saavuta laaja yleisö markkinoinnilla ja Lippu.fin avulla

Levitä sanaa: Kun tilaisuutesi on luotu, on aika markkinoida sitä. lippu.lightin avulla voit tehdä kohdennettuja markkinointitoimenpiteitä, seurata markkinointisi toimintaa sekä hyötyä Lippu.fin vahvasta brändistä ja markkinoinnin automaatioista. 

Markkinoi niissä kanavissa, jossa yleisösi on

lippu.light tarjoaa tehokkaita työkaluja markkinoinnin kohdistamiseen kohderyhmällesi:

  • Koodikampanjat ostopäätöksen tueksi 
  • Tapahtuman markkinointi Facebookissa
  • Boostia myyntiin Lippu.fin saavuttavuudella 
  • Digitaalinen elementti printtimainontaan
  • Arvokasta tietoa Google Analyticsin avulla

Synnytä ostopäätös alennuskampanjoiden avulla

Houkuttele potentiaalinen yleisö ostamaan käyttämällä alennuskampanjoita. Palkitse tiettyjä ostajaryhmiä kuten uutiskirjeen tilaajia tai kanta-asiakkaita. Koodien avulla voit myös kätevästi tehdä tapahtuman markkinoinnissa yhteistyötä kumppanien ja vaikuttajien kanssa.   

  • Luo helposti alennuskampanjoita, joissa voit halutessasi käyttää koodeja. 
  • Koodit voivat olla yksilöllisiä tai sama kaikille. 

Luo tapahtuma Facebookiin

Markkinoi tilaisuuttasi siellä, missä yleisösi viettää aikaa. Näin saavutat enemmän potentiaalisia tapahtumakävijöitä. Muutamalla klikkauksella voit liittää lippu.light-tilisi organisaatiosi Facebook-tiliin ja pääset jakamaan lippu.lightissa luodun tilaisuuden suoraan Facebook-sivullesi. Näin kaikki tapahtumaan liittyvä tieto on kaikissa kanavissa jatkuvasti ajan tasalla. 

Ota heti käyttöön oma verkkokauppa

Käy heti toimeen! Luo ensimmäinen tilaisuus lippu.lightiin ja aloita heti lipunmyynti omassa verkkokaupassasi. 

Lisäbuustia Lippu.fin brändin ja kanavien avulla

Ota käyttöön Lippu.fin myyntikanavat ja pääset mukaan Suomen suurimpaan tapahtumalippujen verkkokauppaan lippu.fihin sekä myyntipisteverkostoon ympäri Suomen. lippu.fi-verkkokaupassa on yli 20 miljoonaa käyntiä vuosittain. Sillä on hyvä hakukonenäkyvyys ja erilaisia kattomarkkinointikampanjoita sekä markkinoinnin automaatioita, joista pääset hyötymään.  

Googlen analytiikka omassa verkkokaupassasi

Google Analyticsin avulla voit seurata markkinointitoimenpiteittesi tehokkuutta omassa verkkokaupassasi ja datan perusteella optimoida markkinoinnin kanavia, viestejä ja ajankohtia. Käyttämällä Google Analyticsiä omassa lippu.light-verkkokaupassasi näet täsmälleen, mitkä markkinointitoimenpiteet saavat aikaan eniten lippuostoja. Käytä myös remarketing-listoja puhutellaksesi uudestaan oston keskeyttäneitä kävijöitä ja nostaaksesi oston todennäköisyyttä. 

Menestyksekäs printtimainonnan käyttö

Riippuen kohdeyleisöstä ja erityisesti paikallisessa tapahtumamarkkinoinnissa voidaan edelleen saavuttaa hyviä tuloksia offline-mainoksilla kuten flyereilla, julisteilla ja ilmoituksilla. lippu.light-kaupasta voit ladata QR-koodin, joka painetaan mainosmateriaaleihin. Näin voit ohjata mainoksen näkijät helposti suoraan omaan lippu.light-verkkokauppaasi ja tehdä näin lipun ostamisesta helppoa asiakkaille. Sinä puolestaan voit seurata tarkasti, kuinka pajon lippuja myytiin paperisten mainosten kautta. Win-win. 

Usein kysytyt kysymykset tapahtuman markkinoinnista

1.
2.
3.
4.